آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی تفریحگاهی لوکس و با شکوه در جزیره پالم جمیرا است که هیجان و آرامش را یکجا برای میهمانش به ارمغان می آورد. آتلانتیس برای بزرگسالان، جوانان و کودکان محیطی هیجان انگیز است. این مجموعه میهمانان را از روزمرگی های زندگی دور خواهد کرد و دریچه ای رو به دنیایی تازه را به روی آن ها خواهد گشود. هتل آتلانتیس دبی در میان جزایر مصنوعی دبی و در سال 2008 افتتاح شد. این هتل 5 ستاره امکانات و خدمات سوپر لوکس را در سطح جهانی به میهمانش ارائه می کند که مجله گردشگری آسمان پایتخت در این مقاله شما را دعوت به گشت و گذاری چند دقیقه ای در این هتل لاکچری می کند تا اگر قصد سفر با تور دبی و اقامت در هتل آتلانتیس دبی را داشتید از خدمات و امکانات این مجموعه اطلاعات کافی داشته باشید.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی هتل آتلانتیس دبی کلیک کنید.

راهنمای سفر کوش آداسی

شهر کوش آداسی به انتخاب یکی از وب سایت  های معتبر دنیا یکی از 10 مقصد گردشگری برتر در کشور ترکیه است. این شهر زیبا با طبیعتی بکر و بی نظیر، اقامت های ساحلی عالی، کشتی های کروز، امکانات تفریحات آبی و غیر آبی مکانی بسیار مناسب برای گذراندن یک تعطیلات رویایی است. با راهنمای سفر کوش آداسی مجله گردشگری آسمان پایتخت همراه باشید تا اطلاعات لازم برای سفر به این شهر زیبا و توریستی را با تور لحظه آخری کوش آداسی در اختیارتان قرار دهد.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی راهنمای سفر کوش آداسی کلیک کنید.

جشن آب تایلند

مردم تایلند آداب و رسوم سنتی بسیاری دارند که برای هر کدام از این آداب و رسوم مراسم خاصی برگزار می کنند. این مراسم ها در خیابان های شهر، مراکز فرهنگی و معابد برگزار می شوند. یکی از جذاب ترین مراسم های تایلندی، فستیوال ها جشن آب تایلند است که در روزهای گرم سال و در تعطیلات سال نو تایلند برگزار می شود. جشن آب در بیشتر شهرهای توریستی این کشور برپا می شود و در زمان برگزاری مراسم خیابان های کشور سرتاسر شادی و خنده و هیجان می شوند. مجله گردشگری آسمان پایتخت در این مقاله به معرفی جشن آب تایلند می پردازد.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی جشن آب تایلند کلیک کنید.

بهترین مناطق ایران برای کمپینگ

امروزه طبیعت گردی و چادر زدن در دل طبیعت یکی از تفریحات اصلی ایرانیان است. هیچهایکرها و عاشقان طبیعت همیشه یک کوله پشتی آماده دارند و تا نام منطقه ای جدید را می شنوند سریع به راه می افتند تا عکس های آن محل را نیز در آرشیو خود ذخیره کنند. کشور زیبای ایران مناطق جذاب بسیاری دارد که می توان در آن ها چادر زد و چند روزی را در دل طبیعت سپری کرد. با آسمان پایتخت همرا باشید تا بهترین و بی نظیرترین مناطق مخصوص کمپینگ در کشور را به شما معرفی کند.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی بهترین مناطق ایران برای کمپینگ کلیک کنید.

فرودگاه بین المللی دهلی

کشور هندوستان یکی از جذاب ترین مناطق توریستی جهان به شمار می رود. این کشور جاذبه گردشگری فراوانی دارد و فرهنگ و سنت های متفاوتی در آن یافت می شود. فرهنگ و سنت و آیین های هند خود به تنهایی دلیلی برای سفر به هند هستند. سالانه توریست های بسیاری با تور دهلی - آگرا - جیپور به این مثلث طلایی سفر می کنند. دروازه ورودی مسافران این تور به هند فرودگاه بین المللی دهلی است. با مجله گردشگری آسمان پایتخت همراه باشید تا این فرودگاه را به شما معرفی کند.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی فرودگاه بین المللی دهلی کلیک کنید.