آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

مکان دیدنی مالزی


 

برای سفر به هر کشوری نیاز است که یک مطالعه ای روی مکان های دیدنی و تفریحی آن داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین مکان های دیدنی مالزی آشنا کنیم تا هر زمانی که خواستید با تور مالزی به سفر بروید با آشنایی کامل مناطق گردشگری خود را انتخاب کنید. داشتن یک برنامه ریزی درست میتواند مدت اقامت شما را در مالزی با بهترین تفریحات تضمین کند. قطعا در این مقاله تمامی مکان های دیدنی مالزی گنجانده نشده و فقط از بهترین مکان هایی که گردشگرهای بیشتری داشته است برای شما توضیحاتی داده ایم.

میری

منطقه ای با پارک ملی های فروان و متفاوت با طبیعت بکر و دست نخورده، سواحل عالی که نقطه اشتراک غواصان حرفه ای و آماتور است. مراقب باشید آرام بودن این منطقه شما را از رفتن و گشت زدن در این منطقه تفریحی عالی منصرف نکند. برای دیدن مناطق بکر این منطقه کمی حوصله لازم دارید. تور ارزان مالزی میتواند گزینه خوبی باشد برای سبهینه سفر کردن به این منطقه.

مراکز خرید پوکت


شهر پوکت در کشور تایلند یکی از مهم ترین مقاصد گردشگرانی است که با تور پوکت به کشور تایلند سفر می کنند,پوکت علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار و مناطق سرسبز مراکز خرید متعدد نیز وجود دارد. شما می‌توانید با حضور در این مراکز خرید از معتبر ترین برند های دنیا خرید و استفاده کنید . پوکت شهری با لول مناسب در خرید با کیفیت بالا همواره توجه گردشگران را نسبت به خرید در مراکزهای خرید در پوکت جلب کرده است.

مرکز خرید جانگ سیلون

در مرکز شهر پوکت مرکز خریدی واقع شده است. معماری این مرکز خود جاذبه ای برای گردشگرانی است که به این شهر سفر می کنند. در کنار این معماری زیبا نورپردازی فوق العاده آن نیز جای دیدن دارد. بیش از 200 مغازه در مرکز خرید جانگ سیون وجود دارد که از لباس تا لوازم کامپیوتری الکتریکی را شامل می شود که همگی از برندهای معتبر دنیا هستند. نکته قابل توجه این مرکز این است که هر روز 5 فیلم در سینماهای این مرکز پخش می شود که از جدیدترین و تازه ترین فیلم های دنیای سینما است.

مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند و یکی از قطب های خرید جنوب شرق آسیا می‌‍باشد, از این رو شرکت ها و برند های معتبر در دنیا با سرمایه گذاری در تایلند و به خصوص شهر بانکوک توریست های بسیاری را با تور بانکوک به خود جذب کرده و سالانه درآمد بسیاری از این طریق به کشور تایلند افزوده می‌شود. در مورد خرید در بانکوک و ارزانی قیمت ها میتوان به جرات گفت که این شهر در تایلند ارزان ترین و بهترین قیمت ها را دارد و شما با قیمت های باور نکردنی میتوانید اجناسی برند و با کیفیت تهیه کنید.

مرکز خرید ام بی کی

مراکز خرید ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که سفر به آن هزینه کمی دارد. همچنین به دلیل نزدیکی فرهنگ و زبان گردش در آن برای ما ایرانیان مخصوصا با تور ارمنستان لذت بخش تر است و دردسر های کمی دارد. در این مقاله سعی کردیم چند مرکز خرید مهم ایروان پایتخت ارمنستان را به شما معرفی کنیم. این مراکز خرید از محصولات اورجینال و ارزان قیمت گرفته تا برندهای معتبر دنیا را دارا میباشند. در پایتخت ارمنستان یعنی شهر ایروان پیشنهاد میکنیم از خرید پوشاک خودداری کنید چرا که خرید لباس در این شهر بسیار گران تمام میشود.

مرکز خرید ایروان مال

ایروان مال در سال 2014 در زمینی به مساحت 59 هزار متر مربع با حدود 120 مغازه آغاز به کار کرد. این مرکز خرید به خاطر معماری زیبایش توریست های زیادی را با تور ارزان ارمنستان به سمت خود جذب کرده است. اکثر برندهای معروف مثل زارا در این مجتمع نمایندگی دارند. در این مجتمع انواع البسه، کیف، کفش، عطر، ادکلن و لوازم آرایشی را می توان تهیه کرد.


مراکز خرید پاتایا

چیزی که به راحتی می توانید در نقاط مختلف تایلند پیدا کنید مراکز خرید است. با توجه به ازدیاد این مراکز در این کشور، سعی می کنیم جالب ترین مراکز خرید را در چند شهر مهم این کشور برایتان شرح دهیم. تور پاتایا را با انواع پکیج های مختلف که شامل خدمات رفاهی بسیاری برای مسافران است. 


فستیوال مرکزی 

برند های مشهور از قبیل Nautica، Spencer، H&M، Calvin Klein، Zara را می توانید در مرکز خرید Central Festival Pattaya Beach پیدا کنید. این مرکز خرید با 300 مغازه و فروشگاه مرکز خرید اصلی شهر پاتایا محسوب می شود. بعد از چند ساعت چرخ زدن در این مرکز خرید و احساس کرسنکی می توانید انواع غذاهای ایتالیایی ، خاورمیانه، و غذاهای عربی را در طبقات مختلف این مرکز خرید پیدا کنید. فروشگاه های لوازم الکتریکی، سینما و باشگاه بولینگ در این مرکز وجود دارد. آدرس این مرکز تجاری واقع در خیابان Road Beach  و ساعت کاری: 11:00 تا 23:00 است.