آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

رستوران های مالزی

کوالالامپور مثل بقیه شهرهای بزرگ مالزی از نظر انواع غذاهای متنوع یکی از پایتخت های مهم دوستداران غذا با تور مالزی می باشد. درست است که همه رستوران های این شهر بیشتر دارای منوهای غذایی چینی و هندی هستند. اما جدیدا تعدادی رستوران و کافه به روز و مدرن در این شهر افتتاح شده است که غذاهایشان بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. اخبار در این نوشته 10 تا از منحصر به فردترین و مرغوب ترین به شما معرفی میکند.


رستوران های مالزی

مراکز خرید با‌تومی

در میان افراد اهل سفر عده زیادی هم هستند که در شهر باتومی در کنار آشنایی با فرهنگ غذایی و خوردن غذاهای جدید و دیدن جاذبه های گردشگری به دنبال مراکز خرید بزرگ با بهترین اجناس با کیفیت بالا و با مارک های مشهور و معروف می‌‌گردند. لازم به ذکر است که بگوییم مراکز خرید باتومی را دست کم نگیرید. مراکزی که در فروشگاه هایشان هم می توانید کالاهایی با قیمت مناسب هم بیابید. در ادامه این مطالب شما را با چند نمونه از بازارها و مراکز شهر آشنا می‌کنیم.


مراکز خرید باتومی


مکان‌های دیدنی پوکت

جزیره پوکت یکی از زیباترین و پهناورترین جزایر کشور تایلند است که از لحاظ زیبایی می‌توان آن را به تکه ای از بهشت تشبیه کرد. وجود سواحل زیبا و موزه‌ها و منابع طبیعی و دیدنی در پوکت سبب شده که از گذشته تا به امروز به یک مرکز گردشگری برای گردشگران تور پوکت تبدیل شود. ما در این مطلب به معرفی دیدنی‌های پوکت می‌پردازیم.



رستوران های مشهد

مشهد الرضا یکی از بزرگترین شهرهای مذهبی کشور ایران واقع در استان خراسان است و حرم مطهر امام هشتم شیعیان مانند الماسی درخشان در آن می درخشد و هر ساله زائران و گردشگران زیادی با تور مشهد از اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر است. گردشگرانی که هم برای عرض ارادت به آستان مقدس این امام بزرگوار و هم برای دیدن و گردش در جاذبه های طبیعی، پارک ها، موزه ها و مراکز خرید و تفریحی به این شهر مقدس سفر می کنند. اضافه بر این مطلب کسانی هم هستند که عاشق رستوران گردی و تجربه طعم غذاهای خاص می باشند. وجود رستوران های مختلف در این شهر به آن ها این امکان را می دهد تا غذاهای خوشمزه و لذیذی نوش جان کنند. در مطالب زیر شما را با برخی از بهترین رستوران های مشهد آشنا می کنیم.


رستوران های مشهد


رستوران‌های سنگاپور

کشور دیدنی و پر  جاذبه سنگاپور هر ساله مرکز گردشگری جهانگردان زیادی استکه با تور سنگاپور سفر میکنند. افرادی که به سنگاپور می‌آیند سفر شگفتی آوری را تجربه می‌کنند از پرسه زدن در بازارهای خریدش گرفته تا مکان های دیدنی لذتی تکرار نشدنی را برایشان همراه خواهد داشت. درکنار این نکات خوب است بیافزاییم که غذا خوردن در سنگاپور مسئله بسیار راحتی نخواهد بود به دلیل این که این کشور دارای فرهنگ غذایی بی نهایت متفاوتی است اما دلهره و نگرانی در دلتان راه ندهید ، رستوران‌های متعدد و با منوی غذایی کامل و متنوع رضایت شما را جلب خواهد کرد. در ادامه به معرفی برخی از این رستورانها می‌پردازیم.

رستوران های سنگاپور