آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

بازار رضا مشهد

شهر مشهد که پایتخت معنوی کشور محسوب می شود روزانه میزبان زائران بی شماری از سراسر کشور همچنین از آن سوی مرزهاست. زائران حرم مطهر رضوی دست خالی از این سفر باز نمی گرند و حتما تحفه ای برای عزیزان چشم انتظارشان از این شهر خواهند برد. بازار رضا مشهد پاتوق اصلی زوار امام رضا (ع) است و هر آنچه میهمانان این شهر نیاز داشته باشند در این بازار به فروش می رسد. محصولات این بازار در قیمت های مختلفی به فروش می رسند و اگر با تور ارزان مشهد سفر کرده اید و هزینه ای که برای خرید سوغاتی در نظر گرفته اید محدود است خرید از بازار رضا بی شک برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. هرچند در این بازار بزرگ اجناس لوکس و گران قیمت هم به فروش می رسد. مجله گردشگری آسمان پایتخت در این مقاله قصد دارد این بازار را به طور جامع به شما معرفی کند تا هنگام سفر با تور مشهد با تاریخچه و مشخصات آن آشنایی داشته باشید.

برای مشاهده ادامه مطلب بازار رضا مشهد اینجا کلیک کنید.

فرودگاه بین المللی ایروان

کشور ارمنستان که در منطقه تاریخی قفقاز واقع شده، محلی محبوب برای گردشگران است. شهر ایروان به جهت دارا بودن آثار تاریخی متعدد میزبان توریست هایی از سراسر جهان است. هم وطنان بسیاری نیز در طول سال به ارمنستان زمینی و هوایی سفر می کنند. اما به دلیل مناسب نبودن شرایط جاده های این کشور سفر هوایی ارمنستان طرفداران بیشتری دارد. به همین جهت فرودگاه بین المللی ایروان از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های این منطقه محسوب می شود مجله گردشگری آسمان پایتخت در این مقاله قصد دارد این مکان را به شما معرفی کند. زیرا در سفر با تور ارمنستان باید از این فرودگاه بگذرید.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی فرودگاه بین المللی ایروان کلیک کنید.

کلیسای وانک اصفهان

حضور ارامنه عزیز در کشورمان سبب شده در جای جای ایران زمین کلیساهای زیبایی بنا شود. کلیسای وانک از مشهور ترین آن هاست که در مرکز شهر اصفهان واقع شده و از جاذبه های گردشگری اصفهان است. و سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور برای بازدید این بنای تاریخی به این محله جلفا اصفهان می روند. مجله گردشگری آسمان پایتخت در این مقاله به معرفی این کلیسا به شما عزیزان خواهد پرداخت تا اگر با تور اصفهان راهی این شهر باشکوه تاریخی شدید رفتن به کلیسای وانک نیز را در برنامه سفر خود قرار دهید.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی کلیسای وانک اصفهان کلیک کنید.

دبی مال

دبی از نظر گردشگری قطب و قلب تپنده کشور امارات متحده است که سالانه مسافران زیادی با تور دبی قصد عزیمت به این شهر پر هیاهو را میکنند. یکی دیگر از مقاله های مجله گردشگری آسمان از دبی مال است که یکی از مرکز خریدهای بزرگ در دبی میباشد. دبی مال نه تنها مرکز خرید است و دارای برترین برندهای دنیا میباشد بلکه یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب میشود. در سفرتان به دبی رفتن به این برج لاکچری را فراموش نکنید چرا که میتوانید به صورت رایگان از دیدن آبنما ها لذت ببرید.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی دبی مال کلیک کنید.

راهنمای سفر آنتالیا

شهر آنتالیا از شهرهای تاریخی و پر طرفدار ایرانی ها است که در کشور ترکیه میباشد. به دلیل وجود جاذبه های توریستی فراوان در این شهر هم وطنان بسیاری در طول سال با تور آنتالیا برای تفریح و خوش گذرانی به این شهر می روند, البته غافل از این نشویم که بسیاری از اروپایی ها نیز این شهر زیبا را برای خوش گذرانی انتخاب میکنند. مجله گردشگری آسمان پایتخت در این مقاله سعی بر این دارد اطلاعات ضروری برای سفر به آنتالیا را در برای شما حاضر کند. این اطلاعات شامل همه چیز میشود حتی جمع کردن وسایل مورد نیاز برای سفر, خواندن این مقاله را قبل از پرواز به آنتالیا توصیه میکنیم.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی راهنمای سفر آنتالیا کلیک کنید.