آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

هتل 5 ستاره سی نور مشهد

هتل 5 ستاره سی نور مشهد

هتل سینور مشهد در خیابان هفده شهریور و در مجاور مراکز تجاری و تفریحی و فاصله کم با حرم مطهر امام رضا (ع) باعث شده این هتل از موقعیت خاصی برخوردار باشد.هتل سینور مشهد در برج 22 طبقه واقع شده که اتاق های این هتل دارای منظره زیبا رو به بارگاه سراسر نور رضوی و خیابان است .از جمله امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره برای شما میمانان عزیز عبارت است از : سالن کنفرانس،اینترنت رایگان ،پارکینگ اختصاصی،سفره خانه سنتی، فروشگاه هایی برای خرید لوازم مورد نیاز و ضروری ، کافی نت ،آرایشگاه ،ماساژ، استخر و سونا است .

از جمله امکانات داخلی اتاق های هتل سی نور مشهد شامل : بسته آرایشی بهداشتی برای استحمام شما مسافران عزیز، سیستم تهویه مناسب،تلویزیون ال سی دی ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما عزیزان می‌باشد. این هتل علاوه بر این امکانات و سرویس دهی ها برای رفاه حال شما دارای سرویس ترانسفر فرودگاهی ،یک نوبت استخر آب معدنی در اتاق و 18 نوبت سرویس رفت و برگشت به  حرم دارد.این هتل با وسیله نقلیه 13 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد، همینطور 9 دقیقه با وسیله نقلیه تا راه آهن، 3 کیلومتر تا ترمینال یا 10 دقیقه با خودرو ،  18 دقیقه به صورت پیاده تا حرم فاصله دارد که این هتل دارای سرویس رایگان می‌باشد.

از امکانات کلی این هتل می‌توان به سالن بدنسازی ، ترانسفر، استخر، سونا ،آرایشگاه ، پارکینگ رایگان و مرکز اشاره کرد.


هتل 4 ستاره آسمان اصفهان

هتل 4 ستاره آسمان اصفهان

هتل آسمان که یکی از هتل های پر رفت و آمد و فول امکانات است در شهر اصفهان قرار دارد . یکی از ویژگی های هتل آسمان این است که درست در مرکز شهر اصفهان واقع شده است و این باعث شده تا توریستان زیادی را به خود جذب کند و مسافرین بتوانند به راحتی به تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی اصفهان با کمترین هزینه و زمان دسترسی پیدا کنند . هتل آسمان دارای محیطی کاملا خانوادگی است و شما و خانوادتان میتوانید با آرامش کامل در هتل آسمان اقامت داشته باشید و لذت ببرید . هتل آسمان دارای 2 رستوران سنتی و فست فود است و همچنین به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز است که شما مسافرین عزیز میتوانید از این خدمات استفاده کنید . از امکانات هتل آسمان میتوان اشاره کرد به : رستوران ، کافی شاپ برای صرف میان وعده های شما ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر کردند و قصد اقامت در هتل آسمان را دارند ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن ماساز ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نشوید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان اند و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است . امکانات داخلی اتاق های هتل عبارت است از : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند و میخواهند در سفر دنبال کنند ، یک یخچال برای استفاده روزانه ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، تهویه هوای مناسب و روم سرویس است .  هتل آسمان تا ترمینال 3 کیلومتر ، سی و سه پل 1 کیلومتر ، پل خواجو 3 کیلومتر و فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر فاصله دارد . 


هتل 3 ستاره گلدن اسکوار دبی

هتل 3 ستاره گلدن اسکوار دبی 

هتل گلدن اسکوار دبی یکی از هتل های 3 ستاره در مرکز شهر است که به عبارتی کل شهر را تصرف کرده و جزو هتل های پر رفت و آمد دبی است . اگر شما به دنبال هتلی لاکچری و راحت و همچنین مقرون به صرفه هستید هتل گلدن اسکوار میتواند گذینه ی خوبی برای شما باشد  . شما مسافرین محترم میتوانید در ساعاتی که در هتل به سر میبرید یک وعده غذایی خود را در هتل گلدن اسکوار میل کنید و لذت ببرید ، رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و لذیذ است . امکانات داخلی هتل گلدن اسکوار عبارت است از : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل و بدون محدودیت برای مسافرینی که در هتل اقامت دارند ، اتاق های خانوادگی ، رستوران ، روم سرویس ، تهویه هوای مناسب ، مارکت کوچک در هتل برای رفع نیاز های روزانه ، دارای سالن هایی برای ورزش در بیرون هتل ،استخر ،  سونا ، سالن بدنسازی  ، سالن ماساژ و پذیرش شبانه روزی هتل است . از امکانات داخلی اتاق های هتل گلدن اسکوار میتوان اشاره کرد به : تهویه هوای مناسب ، بالکن های اختصاصی با چشم اندازی زیبا ، تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره برای  کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، یک یخچال کوچک برای استفاده روزمره ، گاو صندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما و روم سرویس است . هتل گلدن اسکوار در نزدیکی میدان ناصر قرار دارد و تا نهر دبی 5 کیلومتر ،مرکز خرید برج های دوقلو 0.6 کیلومتر ، فرودگاه بین المللی دبی 5.5 کیلومتر ، تا فرودگاه شارجه 44.5 کیلومتر فاصله دارد . 


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل گراند کیش مناسب برای کسانی می‌باشد که نزدیکی هتلشان به ساحل برایشان اهمیت دارد به همین منظور یکی از ویژگی های این هتل نزیکی آن به دریاست و تنها هتل 3 ستاره نزدیک به آب می‌باشد با انخاب این هتل و اقامت در آن روبه روی هتل ونوس قرار میگیرید و به مراکز خرید زیتون و مریم به راحتی دسترسی دارید . این هتل تا دریای خروشان کیش تنها 5 دقیقه فاصله دارد .در کنار دریای کیش اسکله وجود دارد داخل بلوار دریا که میتوانید در آنجا از دوچرخه سواری و تفریحات آبی لذت ببرید .اتاق های هتل گراند کیش دارای منظره ای رو به دریا آرام و خیابان پرهیاهو دارد . اگر عاشق امتحان طعم های جدیدو تازه هستید اطراف هتل رستوران های زیادی وجود دارد اما پیشنهاد من به شما رستوران کوه نور است که در نزدیکی هتل صدف و سمت جنوب هتل گراند قرار گرفته است .این هتل تا بولینگ و دنیای بازی 5 دقیقه پیاده روی ، تا قایق های کف شیشه ای 10 دقیقه پیاده ، بازار ها در کیش 4 دقیقه با خودرو و سواحل کیش 9 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد .امکانات کلی این هتل عبارت است از : چایخانه سنتی ، کافی شاپ ، صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما تاکسی سرویس و لاندری اشاره کرد امکانات اتاق های هتل گراند شامل : مینی بار ، تهویه هوای مناسب ، تلوزیون همرا با ماهواره برای کسانی که سریال ها را دنبال میکنند ،اینترنت رایگان و لوازم لازم برای استحمام شما عزیزان .

 


هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن که در منطقه قدیمی دبی در شهر دیره قرار دارد . یکی ازهتل های خوب و 4 ستاره دبی است . هتل سیتی سیزن درست در مرکز شهر دبی قرار دارد و باعث شده است که مسافرین به راحتی و با مسافت کم بتوانند به تمامی جاذبه های تفریحی و گردشی و مراکز خرید دبی دسترسی پیدا کنند . رستوران هتل سیتی سیزن دارای انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی است که به علاوه اینها دارای تمامی غذاهای بین المللی است و به طور کلی غذاهای این رستوران به صورت خانگی و کم روغن درست میشوند . هتل سیتی سیزن دارای محیطی کاملا خانوادگی و مناسب شما و عزیزانتان است . امکانات هتل سیتی سیزن عبارت است از : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استخر سر پوشیده و روباز برای تفریح ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل سیتی سیزن را دارند ، ترانسفر فرودگاهی که نگران مسافت نباشید به راحتی شما و عزیزانتان را از فرودگاه تا هتل و برعکس همراهی میکنند ، سرویس لاندری که از این به بعد به راحتی تمامی لباس های خود را در چمدان بگذارید و نگران چروک شدن آنها نشوید پرسنل این هتل آماده خدمت رسانی به شماست ،اتاق های خانوادگی ، کلاب های ورزش و سلامتی ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند و پذیرش شبانه روزی هتل است .از امکانات داخلی اتاق های هتل سیتی سیزن میتوان اشاره کرد به : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما ، رنگهای طبیعی و آرام بخش ، مبلمان راحتی ، لویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، یک یخچال کوچک برای استفاده روزمره ، گاو صندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما و روم سرویس است . هتل سیتی سیزن 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی ، 5 دقیقه تا مرکز خرید های معروف مرکز شهر ،برج ساعت 0.5 کیلومتر و فرودگاه شارجه 20 کیلومتر فاصله دارد .