آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

هتل 5 ستاره ویدا کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در بلوار موج جزیره کیش قرار دارد که درست در مرکز شهر است و دیگر نیازی نیست مسافرین عزیز تور کیش مسافت طولانی رو برای رسیدن به مقصد مورد نظرشان طی کنند به همین دلیل این امکان را برای مسافرین فراهم کرده تا به راحتی به تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش دسترسی پیدا کنند . هتل ویدا دارای بنای نوساز و مدرن است ومجهز به تمامی امکانات  روز دنیا است و در خدمت مسافرین قرار داده است . مسافرین عزیز اگر میخواهند در هتلی شیک و مجلل و درست در مرکز شهر اقامت داشته باشه اند این هتل میتواند پیشنهاد خوبی برای آنها باشد و علاوه بر اینها اگر میخواهید سفر مقرون به صرفه ای داشته باشید میتوانید از تور لحظه آخری کیش استفاده کنید.

هتل ویدا کیش

 

برای مساهده اطلاعات بیشتر روی هتل ویدا کیش کلیک کنید

 

 

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

برای خرید کردن دبی گزینه مناسبی است چرا که اگر به دنبال برند خاصی باشید قطعا در مرکز خریدهای آن پیدا میکنید خرید در دبی از بهترین هیجانات دبی است چرا که قیمت ها نسبت به اجناسی که میخرید واقعا عالی است اگر سفرتان با تور لحظه آخری دبی هم که باشد خیلی بیشتر سفر برایتان جذاب میشود. در این مقاله شما با مرکز تجاری های معروف در دبی آشنا خواهید شد که در سفرتان به دبی بسیار راهنمای خوبی میتواند

رستوران های دبی

رستوران های دبی 

قطعا قصد سفر کردن هر شخصی به مکان جدید فقط برای تفریح در جاذبه های توریستی آن منطقه نیست بلکه هر کسی از سفر کردن قصد دارد که با فرهنگ و غذاهای آن شهر و کشور آشنا شود. در دبی شما با تور ارزان دبی میتوانید به رستوران های معروف و به نامی که در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم را بخوانید و با رفتن به این رستوران ها از غذاهای عربی و جدید لذت ببرید. پیشنهاد میکنیم که در این رستوران ها غذاهای عربی را حتما سفارش دهید.

مکان های دیدنی دبی


در آن سمت حاشیه خلیج فارس شهری با به روز ترین امکانات و لوکس ترین هتل ها نامی در بین تمامی شهرهای گردشگری و توریستی به جا گذاشته است. از امکانات رفاهی و هیجانات تفریحی این شهر زیبای امارات متحده هرچه که بشنوید کافی نیست. سفر کنید تا از نزدیک پیشرفت یک بیابان به یک شهر توریستی مدرن و معروف را ببینید سفرتان با تور ارزان دبی هزینه چندانی ندارد چرا که میتوانید تمام هزینه ها را مدیریت کنید. این مقاله که از جاذبه های توریستی دبیبرای شما گردآوری شده است راهنمای خوبی برای بیشتر آشنا شدن با دبی است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس واقع در جزیره ی جمیرا که دارای سرسره ی سقوط آزاد معروفی است سالانه در فصول گرم سال در دبی پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است.عبور از میان کوسه با سرسره محیط بازی کودکان رستوران دلفین لندبیش از یک مایل مسیر های آبی  به هم پیوسته از ویژگی های این پارک است در این پارک میتوانید کودکان را به بازی در واتراسپلش سرگرم کنید و خود در ساحل این پارک لحظاتی پر از آرامش را تجربه کنید.