آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

مکان های دیدنی روسیه

مکان های دیدنی و بسیار زیبایی که باید قبل از مرگتان حتما ببینید. روسیه و فرصتی گسترده برای عکاسان و گردشگران است. هدفمان از تور روسیه معرفی مکان های دیدنی روسیه و  بیان مکان های باورنکردنی و زیبای آن است. این کشور بسیار بزرگ است که شما میتوانید مکان های غیرعادی و معروف و شگفت انگیز را در آن کشف کنید. 


میدان سرخ مسکو

بزرگترین و مشهور ترین میدان در مسکوی روسیه است که جذابیت زیادی برای جذب توریست در مسکو دارد. در میدان سرخ شما ساختمان های عجیب وغریب زیادی را در پایتخت مسکو میبینید. میدان سرخ سمبل مرکز روسیه به شمار میاید که تاریخ آن به ۱۴۹۰ برمیگردد. گردشگران با آمدن به میدان سرخ هنر معماری زیبای روسیه را میبینید.


مکان های دیدنی مالدیو

اگر میخواهید که بهشت را در همین زمین ببینید به مالدیو سفر کنید. حتی خواندن این مقاله هم نمیتواند زیبایی های مالدیو را تمام و کمال به تصویر بکشد و حق مطلب را ادا کند. زلالی آب و آرامش ساحل حسی ناب و فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد. انتخاب این جزیره برای ماه عسل بهترین گزینه است چرا که شاعرانه و عاشقانه ترین لحظات را میتوانید تجربه کنید. سواحل شنی و تالاب ها و همچنین ورزش های آبی زیادی که دارد هیجان را هم در این آبی بیکران و آرام مهمان کرده است.


شهر ماله 


در ماله بهترین فرصت دیدن مالدیو را دور از شلوغی و آب های بی نهایت را دارید. ماله با ساختمان های بلند و رنگ های روشن و آب‌های فیروزه ای احاطه شده است. در ماله پر از اوقات جالب و متنوعی هستید. کافه و رستوران و فروشگاه ها که در مرکز شهر واقع شده است شما را با فرهنگ و رسوم ماله ایی ها بیشتر آشنا میکند. این جزیره فرصتی فوق‌العاده است که شما بتوانید با گردش در آن مالدیو را درک کنید. میتوانید گشتی در شهر زده و به دیدن آثار تاریخی رفته و به کافه رویال گاردن رفته و چایی نوش جان کنید. میتوانید از مغازه های محلی دیدن فرمایید. حتما محصولات محلی و شیرینی های خانگی را که در بازار محلی به فروش میرسند را تست نمایید. 



برای مشاهده مطلب ، بر روی مکان های دیدنی مالدیو کلیک کنید 


رستوران های کوش آداسی

کوش آداسی دارای رستوران های متعدد دریایی و و ترکیه ای و بین المللی است. 


رستوران کازابلانکا


رستوران کازابلانکا واقع در بلوار عدنان مندرس واقع شده است. شامل وعده های صبحانه و ناهار و شام میباشد. انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را سرو میکند. این رستوران غذاهای مخصوص گیاهخوران را سرو میکند. غذاهای این رستوان شامل غذاهای ایتالیایی و ترکیه ای و غذاهای دریایی و استیک میباشد. با سرویس دهی عالی و کارکنان عالی و رفتاری محترمانه با مشتری دارند. با سرویس دهی عالی در فضای باز ارایه دهنده انواع غذا ها میباشد. رستوران مجهز به وتای فای رایگان و تلویزیون میباشد.




برای مشاهده مطلب ، بر روی رستوران های کوش آداسی کلیک کنید 


مکان های دیدنی کوش آداسی

کوش آداسی با دیدنی های تاریخی و سواحل زیبا و جنگل های کاج کنار دریا شرایط شنا و غواصی و کشتی کروز هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. تور کوش آداسی و مکان های دیدنی اش جزیره های چون جزیره کبوترها و جزیره سمون و مکان های تاریخی چون شهر امفسیوس و معبد آرتمیس و خانه ماری ویرجین و غار اصحاب کهف و پارک آبی و قلعه های پنبه ای را شامل میشود.

جزیره کبوترها


جزیره کبوترها در کوش آداسی به دور از شاپینگ ها و شلوغی ها به جزیره مشهور کبوترها میرسیم که بسیار بین گردشگران مشهور است. با یک جاده به کوش آداسی مرتبط شده است. جزیره کبوترها مکانی زیباست ک میتوانید در افه های انجا نشسته و ا زتماشای ویوی اطراف و تماشای غروب آفتاب آن لذت  ببرید. در اطراف جزیره قلعه ی  تاریخی  بیزانتین که حدودا 100 سال پیش از جزیره در برابر حمله دزدان دریایی محافظت میکرده  قرار دارد. قلعه بیزانتین نمونه خوبی و عالی از معماری دوران عثمانی میباشد.

مراکز خرید سنگاپور

یکی از بهترین مکان هایی که میتوانید برای خرید به آن رجوع کنید سنگاپور است, با دارا بودن گسترده ترین فروشگاه ها که از بزرگ ترین مرکز خریدهای آسیا به شمار میروند گردشگران زیادی با تور سنگاپور به این کشور زیبا سفر میکنند. از مراکز خریدی که بیشتر مورد پسند گردشگران خارجی و محلی بوده میتوان به مراکز خرید ایون اوچاردو ویوو سیتی اشاره کرد. با یک سفر کوچیک به مرکز خرید 24 ساعته مصطفی میرسید که خرید از این شاپینگ تجربه ی‌خاطره انگیزی را برایتان رقم میزند همچنین ویوو سیتی نزدیک به سنتوزا مرکز خرید بسیار بزرگی به شمار می آید که میتوانید کل هفته را برای دیدنش وقت بگذارنید از خرید کردن و غذا خوردن و استفاده از امکانات سرگرم کننده آنجا لذت ببرید.

مرکز خرید ایون اوچارد 

وقتی چشمتان به این مرکز خرید فوق العاده شگفت انگیز میخورد چشمانتان پر از زرق و برق معماری فریبنده آن میشود. این مرکز خرید شامل فروشگاه هایی با اجناس لاکچری و مد روز از قبیل پوشاک و کیف و کفش و جواهرات و ساعت و غیره میباشد. مرکز خرید  ایون اوچارد دارای فروشگاه های لوکس با برند های معروف و مطرح جهانی چون لوییز ویتون و میو میو و کارتیر و پرادا و غیره میباشد. مکان های مخصوصی برای استراحت مشتری ها وجود دارد. در طبقه 4 این مرکزخرید یک نمایشگاه هنری میباشد. هنر و فرهنگ را از سراسر جهان میتوانید در آنجا مشاهده کنید. ایون اوچارد بزرگترین تنوع غذایی سنگاپور را ارایه میدهد. در طبقه 56 ویوی 360 درجه از شهر سنگاپور را مشاهده کنید. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.



برای مشاهده مطلب ، بر روی مراکز خرید سنگاپور کلیک کنید