آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

هتل 4 ستاره گرمی تفلیس

هتل گرمی در گرجستان در شهر تفلیس قرار دارد این هتل درست در مرکز شهر قرار دارد و شما مسافرین عزیز با اقامت در این هتل میتوانید به راحتی از  تمامی مراکز تفریحی و گردشی تفلیس بازدید کنید . برای گردش داخل شهر میتوانید از سرویس هتل یا ماشین های کرایه ای درب ورودی هتل استفاده کنید .  دیزاین این هتل به صورت بسیار زیبا و کلاسیک چیده شده است  این هتل تمیزی و رعایت تمامی نکات بهداشتی اش را به شما تضمین میکند اگر شما میخواهید سفر مغروم به صرفه ای داشته باشید و بیشتر هزینه های خود را صرف تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری تفلیس و خرید در تفلیس کنید ایند هتل میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد . شما مسافرین عزیز میتوانید یک وعده غذایی خود را در رستوران این هتل تجربه کنید ، رستوران هتل گرمی دارای انواع غذاهای بین المللی و اصیل به همراه منوی باز میباشد . امکانات اتاق های هتل گرمی عبارت است از : تهویه هوای مناسب ، تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم ضروری برای استحمام مسافرین به ازای هر نفر یک پک کامل بهداشتی ، پذیرش شبانه روزی داخل اتاق و سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چرو ک شدن لباس هایتان نباشید . امکانات داخلی خود هتل گرمی شامل : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف بسفر میکنند و قصد اقامت در این هتل را دارند ، رستوران ، کافی شاپ برای گذراندن لحظات خوش در کنار عزیزانتان و صرف یک میان وعده ، اتاق های خانوادگی و  پذیرش شبانه روزی هتل است . هتل گرمی تا شهر تفلیس 3.9 کیلومتر ، اوپرا تفلیس 4.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تفلیس 13 کیلومتر فاصله دارد.

برای اطلاع از تور لحظه آخری تفلیس کلیک کنید 
آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول از نظر موقعیت مکانی از اهمیت ویژه برخوردار است زیرا درست در مرکز شهر قرار دارد و برای مسافرین عزیز این امکان رو فراهم کرده تا به راحتی به تمامی مناطق تفریحی استانبول به راحتی دسترسی داشته باشند . شما میتوانید از تجربه ای جدید را در رستوران هتل الیت با انواع غذاهای ترکی و لذیذ کسب کنید و شما میتوانید یک وعده غذایی خود را در هتل میل کنید و لذت ببرید . دکوراسیون این هتل براساس مد روز دنیا و به صورت لاکچری طراحی شده است و برای راحتی شما مسافرین عزیز مبلمانی راحت در لابی این هتل و تمامی اتاق ها قرار گرفته شده است . کافی شاپ این هتل دارای انواع نوشیدنی ها و میان وعده هاست که شما و عزیزانتان میتوانید لحظات خوشی رادر این هتل سپری کنید .امکانات هتل الیت ورد استانبول عبارت است از : کافی شاپ ، رستوران ، حمام ترکی ، استخر ، سونا که برای استراحت بعد از کلی گردش و تفریح چیز مناسبی است ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب بدنشان اهمیت میدهند ،سالن ماساژ ، اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، پارکینگ رایگان برای از اطراف شهر سفر میکنند و قصد اقامت در این هتل را دارند ، اتاق های خانوادگی ،اتاق جلسات برای کسانی که برای سفر کاری در این هتل اقامت دارند و ترانسفر فرودگاهی که به راحتی شما و عزیزانتان را از فرودگاه تا هتل همراهی میکنند . امکانات داخلی اتاق ها شامل : حمام و سرویس بهداشتی به همراه لوازم ضروری برای استحمام شما عزیران ، وان اختصاصی ، تلویزیون  های ال سی دی به همراه  ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، سرویس لاندری که دیگر نیازی نیست نگران لباس هایتان باشید پرسنل این هتل آماده  خدمت رسانی به شما عزیزان هستند و سرویس شبانه روزی اتاق ها است .

آژانس آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید

هتل 5 ستاره گرند جواهر

هتل 5 ستاره گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است زیرا درست در مرکز شهر و میدان معروف تکسیم قرار دارد و دیگر نیازی نیست نگران این باشید که چگونه از هتل تا مراکز تجاری و تفریحی بروید زیرا این هتل در مرکز شهر قرار دارد و رفت و آمد را برای شما آسان کرده و دیگر نیازی نیست نصف پولتان را برای تاکسی هدر دهید .امکاناتی خود هتل عبارت است از : استخر سرپوشیده ،استخر روباز ،سالن بدنسازی به همراه تمامی وسایل استاندارد و مورد نیاز ، اینترنت رایگان و بدون محدودیت در سر تا سر هتل و شاتل ساعتی برای گردش چند مرکز خرید و تفریحی چون مرکز خرید جواهر ،گردش میدان تکسیم ، تمامی اتاق ها و لابی این هتل به طور زیبا و کلاسیک طراحی شده اند. رستوران هتل گرند جواهر دارای صبحانه های خوش رنگ و لعاب به همراه قهوه های ایتالیایی عالی است. علاوه بر تمامی اینها دارای خواراکی های خانگی نیز هست . امکانات داخلی این هتل شامل : اینترنت رایگان و بدون محدودیت ، تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، تهویه هوای مناسب ،میز کار ،صندلی های راحتی مجلل برای رفاه حال شما و همچنین سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی برای استحمام شما عزیزان در نظر گرفته شده است .این هتل تا فرودگاه آتاترک 18 کیلومتر ، تا شهر شیشلی کمتر از 10 دقیقه رانندگی ، تا مرکز خرید سیتی 2.2 کیلومتر ، مرکز خرید پروفایل 2.6 کیلومتر ، تا مترو شیشلی 1 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 15 دقیقه پیاده روی دارد.

آژانس راز آسمان پایتخت تداعیگر بهترین خاطره های شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد در جهت ارتقای کفیت و پذیرایی بهتر در سال 1394 بازسازی انجام داده و از آن پس دارای بنای مدرن و کلاسیک می‌باشد. این هتل در بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در خیابان امام رضا واقع شده است . هتل الماس دارای انواع اتاق های مدرن است که شما به همراه خانواده یا عزیزانتان می‌توانید انتخاب کنید . این هتل به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور نزدیک است و شما میتوانید بدون استفاده از وسیله نقلیه به آنجا بروید و لذت ببرید. از امکانات هتل می‌توان اشاره کرد به : تهویه هوای مناسب ، سرویس دهی 24 ساعته ، تلویزیون , اینترنت رایگان و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی دارد . امکانات کلی هتل عبارت است از : اینترنت رایگان که  فقط در لابی هتل می‌توان از آن استفاده کرد ، رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و خوش رنگ و لاعاب و پارکینگ رایگان . فاصله ی این هتل تا مجتمع تفریحیالماس شرق 12 کیلومتر ، فاصله آن تا بازار بین المللی سپاد 12 کیلومتر، تا مجتم تجاری پروما 8 کیلومتر و بازار جنت 2 کیلومتر ، باغ وحش وکیل آباد 19 کیلومتر فاصله دارد . 
  راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره هایشماست.!

 برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری مشهد کلیک کنید 

 

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین واقع شده در کنار میدان تکسیم که یکی از معروف ترین و شلوغ ترین مناطق استانبول می‌باشد و دارای طرفداران زیادی است .رستوران این هتل به صورت روزانه آماده ی میزبانی کردن از شما میهمانان است و شما میتوانید صبحانه خود را در رستوران تکسیم لاین با ویو و چشم اندازی زیبا به سمت میدان تکسیم  میل کنید و لذت ببرید .امکانات این هتل عبارت است از : حمام ترکی، سونا ، استخر ، اینترنت رایگان ، سالن ماساژ ، کافی شاپ برای میان وعده و عصرانه های شما عزیزان و پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطرف قصد سفر کردن و اقامت در این هتل را دارند .شما مسافرین عزیز میتوانید بعد از کلی گشت داخل شهری و تفریح برای استراحت و رفع خستگی از حمام ترکی هتل تکسیم استفاده کنید . امکانات داخلی اتاق های هتل تکسیم شامل : حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی برای استحمام و رفاه حال شما عزیزان ، مبلمان برای راحتی شما ، تلویزیون ال سی دی برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند .اطراف میدان تکسیم و در نزدیکی هتل تکسیم لاین  رستوران هایی با کیفیت عالی وجود دارد که پیشنهاد میکنم حتما  برای 1 بار هم که شده طعم غذاهای این رستوران ها رو امتحان کنید . هتل تکسیم لاین تنها 1 دقیقه تا مترو تکسیم ، میدان تکسیم و مراکز خرید و تفریحی 150 متر، مرکز خرید و بزرگ دمیرورن 500 متر و تا فرودگاه آتاترک 12 مایل فاصله دارد .


راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .! 

برای اطلاع از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید