آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی
آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

بهترین سواحل استابول

شهر استانبول که از شهرهای باستانی منطقه ی اوراسیاست مقصدی جذاب برای گردشگران است که امروزه بسیاری از هم وطنان ما نیز برای داشتن سفری خاص و به یادماندنی این شهر را انتخاب می کنند. استانبول علاوه بر آثار تاریخی ، زیبایی های طبیعی، مراکز خرید فراوان و غذاهای لذیذ اماکن و امکانات تفریحی متعددی دارد تا سفر به این منطقه را برای مسافران هیجان انگیز و فراموش نشدنی کند. این شهر از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی دو دریای سیاه و مرمره قرار گرفته و از این حیث سواحل متعددی در درداخل و اطراف شهر برای تفریح و استراحت وجود دارد. کمپ های ساحلی استانبول خدمات و امکانات ویژه ای به میهمانان ارائه می دهند ولحظات خوشی را برای گردشگران از سفر به ترکیه ثبت می کنند. در این مقاله به معرفی این سواحل می پردازیم و امیدواریم این مقاله راهنمای مناسبی برای سفرتان باشد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



حیوان خانگی خود را به خاطر مهاجرت رها نکنید

در سال های اخیر به دلیل تغییراتی در فرهنگ و نوع زندگی حیوانات خانگی (پت) به خانه ی ایرانی ها راه پیدا کرده اند و جزئی از زندگی روزمره شده اند. حضور حیوانات در خانه وابستگی و علاقه ای برای صاحب خانه ایجاد می کند که جدایی از آن ها سخت و دشوار است . در این روزها که مهاجرت متقاضیان زیادی دارد مسئله ی بردن حیوان خانگی به همراه خود به کشورمقصد دغدغه ی مهمی محسوب می شود.اگر تصمیمتان بر این است که پت خود را سوار بر هواپیما کرده و از مرزهای کشور خارج کنید به مدارک خاصی نیاز هست که بهتر است برای تهیه ی آن ها ازچند ماه قبل اقدام کنید زیرا هرکشور قوانین خاص خود را در این زمینه دارد و و بسته به مقصد سفر زمان این کار برای شما متفاوت خواهد بود . نوع و نژاد حیوان شما نیز در این سفر حائز اهمیت است. برخی نژادها با تغییر فشار جو دچار مشکل می شوند و برخی دیگر در ارتفاع دچار مشکل تنفسی می شوند، پس قبل از سفر حتما با دامپزشک آن ها مشورت کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


هتل 5 ستاره سان آیلند ریزورت مالدیو

خدمات هتلداری را با تور مالدیو در سطح جهانی در هتل سان آیلند ریزورت تجربه کنید.این هتل تا فرودگاه بین المللی مال تنها 17 دقیقه فاصله دارد. مسافران این هتل لوکس از برخورد خوب کارکنان گفته اند.تمیزی اتاق ها، راحتی تخت ها ، حمام خوب ، تنوع رستوران ها و ساحل زیبا مواردی بوده که مسافران تمجید زیادی از آن ها کرده اند و زوج های جوان به این هتل نمره ی 9.2 را از 10 در نظرسنجی ها داده اند. موسیقی زنده،سرگرمی های شبانه ،تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، شب های تئاتر،کلوپ شبانه،زمین تنیس،یک کیلومتر زمین گلف،گشت و گذار در جزیره و دریانوردی ؛ قایق رانی، غواصی ، ماهیگیری و اسنورکلینگ اقامت در این مجموعه ی لوکس را هیجان انگیزتر می کند.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلید کنید

مکان های دیدنی پاریس

در سفر به پاریس به تهران هم سر بزنید

در این که خیابان های هر شهر بخشی از نماد و تاریخ آن شهر هستند شکی نیست. فرانسه تاریخی پر فراز و نشیب داشته و شهر پاریس شاهد وقایع و تحولات بسیار بوده و شاهد زنده ی این تحولات خیابان های پاریس هستند .فرانسوی ها آن زمانی که خیابانی بنا کردند و بر آن طاق پیروزی زدند شاید فکر نمی کردند این خیابان روزی شهرت جهانی پیدا کند و شانزه لیزه را در تمام دنیا بشناسند و مغازه و رستوران ها مجللش روزی مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا شود.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


خیابان-تهران-در-پاریس

رستوران های چین

رستوران های چین

چین یکی از بزرگ ترین کشور های جهان و مرکز غذا های متنوع و فست فود هاست. در پایتخت این کشور یعنی شهر گوانجو رستوران های زیادی هستند که از کیفیت های خوبی برخوردار هستند و تقریباً همیشه شلوغ هستند. گردشگران بسیاری با تور چین در شهر گوانجو به این رستوران ها میروند و غذاها و نوشیدنی های آن ها را امتحان میکنند. به اندازه ای تنوع رستوران ها و منوی آنها زیاد است که شما باید بهترینا را در نظر گرفته و از آن ها استفاده کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.